subota, 26. lipnja 2010.

Pitajte winxice

Od sada u komentarima možete pitati nešto o winxu, svojim problemima...
Ili zaželjeti neku temu za post, ja ću je objaviti, (npr. želim nešto o Stelli u Lovixu i njenu sliku)
Možete pitati posebnu Winxicu, Pixija ili Majstora magije, ili sve zajedno (npr. Dragi Sky, Drage winxice, Draga Bloom, Draga Tune, Dragi Pixiji...)

Bloom

Broj komentara: 5:

  1. Draga Bloom,
    ja volim WInx, ali imam 13 godina,
    moji prijatelji misle da je to za bebe.
    Da im kažem istinu ili ne?

    OdgovoriIzbriši
  2. svakako nemaš se cega sramit neka to prhvate

    OdgovoriIzbriši
  3. draga bloom moje prijateljice misle da su winx glupe sta ću im reći

    OdgovoriIzbriši
  4. draga stella meni brat kaze da je winx zenski crtani i da tonije tacno (a sv moji drugovi iz razreda gledaju)jeli to smeta muskarcima?????????????????'

    OdgovoriIzbriši